Combini, automaty, toalety

Combini - niewielkie sklepiki spożywcze w których możesz znaleźć prawie wszystko. Najpopularniejsze to: 7 Eleven, Family Mart i Lawson. Mnie osobiście najbardziej przypadł do gustu ten ostatni, ponieważ oprócz krzaczków są też napisy angielskie.
Automaty - są dosłownie co krok i nie spotkałem ani jednego zepsutego. Wrzucając pieniążek można dostać różne rzeczy, np. kawę, napoje, lody, piwo, papierosy, przekąski, itp. Przy tych temperaturach to na prawdę zbawienne wynalazki. A i jeszcze jedno, na niebiesko zaznaczone są napoje na zimno, a na czerwono na ciepło. Są jeszcze automaty w jadłodajniach. Wybierasz obrazek z potrawą, płacisz, dostajesz bilecik i pan Ci wydaje to co chciałeś.
Toalety - są super. Zacznę od tego, że do toalet są specjalne kapcie. Deska jest podgrzewana. (w jednym takim przybytku wysuszyłem sobie tak skarpetki) A więc jest cieplutko (możliwość regulacji temp). Po "akcji" mycie podwozia (opcja damska i męska) i oczywiście suszenie ciepłym powietrzem (regulacja temp) A gdyby ktoś chciał sobie puścić bąka, to są specjalne zagłuszacze, typu muzyczka, szum spuszczanej wody, itp
PS. Dzisiaj jestem w miasteczku Marugame. Odwiedziłem zameczek i manufakturę produkującą wachlarze.




















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

MADERA - wyspa wiecznej wiosny

La Gomera, szlak GR132 w tydzień.

EKWADOR